4 Eylül 2013 Çarşamba

Yağmurlu Havanın Kuytusu Rüzgar'lı Havanın Uykusu

Bugün oğlumla yine meşhur çarşamba pazarımıza gittik. Ben Rüzgar 3,5 aylık olduğundan beri her hafta pazara gidip taze sebze, meyve almayı tercih ediyorum. Bebekle pazarda saatlerce gezmek tabi ki mümkün değil, zaten çocuk için uygun da değil. Bu yüzden en kestirme yoldan gidip belirlediğimiz tek pazar sokağından alışverişimizi yapıyoruz. Tabi alabildiklerimiz de bebek arabasının taşıma kapasitesiyle sınırlı. Bebek arabamızın sepeti oldukça küçük. Ben de yanıma büyük bez çantalardan alıyorum. Malzemelerin birbirlerini ezmemelerine dikkat ederek 5 kg filan sebzeyi bu şekilde taşıyabiliyorum. Kafadan bir hesap yaptım, bugün yaklaşık 10 kg malzemeyi eve taşımışız, hiç de az değil.

Hava biraz serin ve rüzgarlıydı. Bu yüzden yazın bebişi güneşten koruyan örtümüzü bu sefer rüzgar siperliği olarak kullandık. Ayaklara çorap artı patik giydirdim. Bir de penye battaniyemizi aldık. Aslında arabayı küçük koltuğuyla birlikte kullandığım için bebek kuytuda kalıyor ama yine de başına penye bir bere geçirdim.





Boşuna dememişler "Yağmurlu havanın kuytusu, Rüzgar'lı havanın uykusu" diye. Bizim oğlan daha pazara varmadan uyuyakaldı. Bağıran pazarcılara rağmen dönene kadar da uyudu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder