11 Eylül 2013 Çarşamba

Esnaf Sarayı Sınıfta Kaldı

Sevgili kedimiz Sakız'a mama almak için Esnaf Sarayı'na gitmiştik. Binada asansör var diye bildiğimden bebek arabasının sıkıntı olacağını düşünmemiştim. Maalesef asansör hayvan malzemelerinin satıldığı bodrum kata inmiyormuş. Aşağıya inen bir yürüyen merdiven var ama yukarı çıkmak için o da yok.

Ben bebek arabasıyla yürüyen merdiven kullanmaktan çekiniyorum. Dengenizi kaybedip minikle ve o kadar ağırlıkla birlikte düşebilirsiniz. Neyse aşağı inmek için güvenlik görevlisi yardım etti. Mamayı aldıktan sonra da düşünceli düşünceli bakındığımı gören dükkan çalışanı bir el attı da çıkabildik dışarı.

1 yorum:

  1. Ozgecim yuruyen merdiven konusunda bir ipucu vermek isterim; agirligi arka tekerleklere verirsen dengeyi daha rahat paylastirirsin. Aslinda cok zor degil. Ben bebek arabasiyla cok kullandim yuruyen merdivenleri :)

    YanıtlaSil