21 Şubat 2014 Cuma

Makarna Lütfen!

Hepimiz makarnayı çok seviyoruz. Haftada bir iki defa Rüzgar'a da makarna veriyorum. Onunla tamamen karnını doyurmuyor ama önüne koyuyorum, mıncıklıyor, parçalıyor, ağzına götürüyor. Kendi kendine yemek yeme becerisini geliştirmek için kullanıyorum daha çok.

Size internette keşfettiğim yeni bir makarnadan bahsedeyim. Makarna Lütfen!

Gıda mühendisi Tuba Bayburtlu oturmuş, düşünmüş, taşınmış, çalışmış içinde en az %30 sebze içeren sağlıklı makarnalar geliştirmiş. Bunları da http://www.makarnalutfen.com adresinde satışa çıkarmış.


Bir kadın mühendisin bu girişimi çok hoşuma gitti. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle ben de denemeye karar verdim. Kerevizli, ıspanaklı, domatesli ve karışık çeşitlerden sipariş verdim. Sitede sadece makarna da yok. Bebek tarhanası, tam buğday irmiği, soslar gibi değişik ürünler de var. Bebek tarhanasını Rüzgar çok beğendi. Zaten annanesinin yaptıklarını da afiyetle yiyor ama bu da içerik olarak farklı bir çeşit. 

Makarnayı haşladığınız zaman sebzenin kokusunu alabiliyorsunuz, yerken de sebze tadı geliyor. Bir de tam buğday eriştesi istemiştim. Her erişte güzel pişmez. Hem çok ince kesilmiş hem de haşlandığı zaman yapışmıyor. 

Siparişimle birlikte bir de acayip lezzetli bir yaprak sarması göndermişler. Tadına doyamadım yani... Takip ettiğim kadarıyla siparişlerde bazen böyle sürprizler oluyormuş. 

İnternet gezentiliğinin bir faydasını daha gördük. Umarım ülkemizde kadın girişimciler ve kaliteli butik üretimler artar. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder