9 Şubat 2014 Pazar

Mahallemizdeki Lezzetler

Bu cumartesi hava çok güzeldi. Tabi biz de Gezenti Anne & Oğul olarak dışarı çıktık. Babamızın işi olduğu için cumartesi günü ikimiz takıldık. 



Rüzgar arabasıyla dışarıda dolaşmayı çok seviyor. Açık hava oğluşuma iyi geldi bir saat mahalle turu sonrasında tam eve dönmeyi planlarken uyuyakaldı. Ben de uykusuna kıyamadım, dolaşmaya devam ettim. Açık havada gezmek güzel de benim de karnım açıkmıştı. Mahallemizde tüm Eskişehir'de meşhur Yusufeli Çoruh Dönercisi var. Dedim, gidip döner yesem mi, ama dükkana merdivenle giriliyor. Girmek istesem yardım eden olur ama orası pek kalabalık, olay olsun istemedim. Bunları düşünürken, oranın tam karşısında bütün yaz yapıp yapıp en sonunda tamamladıkları Yeşil Artvin Cağ Kebabı'nın önünden geçiyorum. Girişi merdivensiz olduğu için düşünmeyi bırakıp burayı denemeye karar verdim.

İlk başlarda pek müşterisi yokken şimdilerde doluluk oranı artan dükkanı merak ediyordum zaten. Döneri kestikten sonra özel bir çeşit şişe geçirip öyle getiriyorlar. Eti lezzetliydi, sunum da güzeldi. Ben yemeğimi bitirince Rüzgar da uyandı, evimize gittik. Mahallemizdeki yeni yeri de denemiş olduk.

Bu foto da pazar gününden. Rüzgar babanesinin evinin önündeki parkta sallanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder