4 Ocak 2014 Cumartesi

2013'ün Özeti ve 2014'e giriş

Bir yıl önce olsa koca yılı geride bıraktık derdim.  2013 bana öyle kısa geldi ki. Ajandama baktım da 1 Şubat 2013 cuma günü doğum öncesi son mesai günümmüş. 35 haftamı doldurunca izne ayrılmıştım. Rüzgar 10 aylık olunca yani 6 Ocak 2014'te de işe geri dönüyorum. Koskoca 11 ay nasıl da geçti, geri dönüp bakmak istedim.
Ocak ayında Alternatif Anne'ye (http://alternatifanne.com/) ilk yazımı göndermiştim, "Hamileliğe Hazır Olmak Mı?". Beni bu site ile sevgili arkadaşım Berna tanıştırmıştı. Yayınlanan yazıları okurken ben de kendimi ekibin içinde buldum. Bir yazı iki yazı derken 2014'te sitenin yazı editörü oldum. Yeni yılda yazmanın bir adım ötesi bekliyor beni.
Şubat ayı notlarımda hastane çantası hazırlıkları, kontrol randevuları, evde yapılacak işlerin listesi var. Doğumdan on gün önce saçımı kestirmiştim. Ay sonunda annemle babam da bize yardıma gelmişlerdi. Rüzgar 7 Mart perşembe günü geldi. Doğumdan bir hafta sonra doğumun her anını yazmaya başlamıştım ve yazmayı ancak bir haftada bitirebilmiştim. Yazdıklarımı bilgisayara geçirdim, oğlumun dünyaya gelişini anlattığım 24 saati 1698 kelime ile yazıya dökmüşüm.


Nisan ayında Karacabey'e gitmiştik. 17 gün kadar kaldık. Oradayken mastit oldum ve çok fena hastalandım. Lohusalık günlerimi bloğumda da paylaşsam iyi olur aslında. Sonra yine annemleri yanıma alıp dönmüştüm. Rüzgar'ın iki aylık aşılarını yaptırınca gittiler. Sonra bebeğimle baş başa kaldım ve gezenti günlerimiz başladı.

Haziran ayında iki haftalığına Ayvalık'a gittik. Babanemizin dediğine göre Ayvalık'ın en sıcak iki haftasıymış. Bebek küçük olunca denize gidemedik. 2013'te denize ayaklarımı bile sokamadım umarım 2014'te bunun acısını çıkartabilirim.

Yaz nasıl bitti anlamadım. Eylül sonundaki İstanbul gezmesini yazmıştım. Kasım ortasında Karacabey'e bir haftalık bir kaçamak yapmıştık oğlucumla. Sonra bebek bakıcısını tuttuk. Havalar bir sertleşti bizim gezmeler azaldı ama tabi ki bitmedi.

Pazartesi işe başlıyorum. Miniğimden ayrı kalmak zor olacak. Umarım ikimiz de yeni düzenimize çabuk alışırız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder