10 Ocak 2014 Cuma

Çankaya Eskrim

Üniversite yıllarımda aktif olarak eskrim sporu ile ilgilenmiştim. Antrenmanlar, çeşitli illerde deplasman maçları kalıcı ve sağlam arkadaşlıklar kurmamı sağladı. Üniversite yıllarıma baktığımda en yakın görüştüğüm dostlarımın çoğu bu grubun içinden. Hatta çok sevgili eşimi de bu spor kulübünde tanımıştım. Eskrimin bana kazandırdığı iyi dostlarımdan Ozan Sarı arkadaşım bundan üç yıl önce çok sevdiği bu spora olan bağlılığını bir eskrim kulübü kurarak bir adım ileri taşıdı. Üç yıldır yetiştirdikleri sporcularla pek çok başarılara da imza attılar.


Kulüpten iki dostumla ayı hafta içinde bebeklerimizi kucağımıza aldığımızı daha önce bu yazımda anlatmıştım.
Eskrim çok dinamik bir spor, eskrimle tanışan çocukların hemen ilgisini çekiyor. Bir iş kurmak bence çocuk yetiştirmeye benziyor. Kendini tahmin edemeyeceğin bir sürü olayın içinde buluyorsun. Pek çok sorunu başına geldikçe araştırıp çözmeye çalışıyorsun. Ozan da bu işi kurma süreci sırasında takıldığı yerleri kendi sitesinde yazdığı yazıda özetlemiş.

Biz de Alternatif Anne’de hem bu aslında çok eski ama çok da bilinmeyen sporu tanıtmak hem de Çankaya Eskrim’in üçüncü yaşını kutlamak için Ozan’la bir röportaj yaptık. Bir kişiye de bir aylık eskrim dersi hediye ettik. Buradan röportajı okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder