19 Ocak 2014 Pazar

Külliyen Kil ile Yün Sergisi

Bu hafta sonu Eskişehir'de insanı şaşırtan bir hava vardı. Dışarıda dolaşırken "Neden yüzümü ve kulaklarımı ısıran bir soğuk yok?" diye kendi kendimizi sorguladık. Havaların yağışsız gitmesinden hoşlanmıyorum ama itiraf edeyim ki bu hafta sonu şehirde gezmekten çok keyif aldım.

Cumartesi günü Odunpazarı Evleri bölgesindeydik. Eşimin bir arkadaşının sergisini gezmeye gittik. Hava çok iyi olduğundan arabayı Atatürk Bulvarı'ndaki Migros'un otoparkına bırakıp yürüdük. Yolun üstündeki Eskişehir Çibörek Evi'nde de güzel bir öğlen yemeği yedik. 

Serginin adı 'Külliyen Kil ile Yün'. Aykut Alp Gürel ile Duygu Bircan ortak hazırladığı sergi 7 Ocak'ta açılmış ve Eğitim Karikatürleri Müzesi'nin 10. yılının ilk sergisiymiş. 


Biz gördüklerimizden çok hoşlandık. Eserler tamamen kil ve yünden yapılmış. Sanatçıların hayal dünyasında kendime yakınlık hissettim. Sergi 28 Şubat'a kadar açık. Mutlaka gidin gezin, derim. Daha fazla özendirmek için bir kaç tane de fotoğraf koyuyorum. 

Foto kaynak: http://e-gazete.anadolu.edu.tr/ayrinti.php?no=13542

Rüzgar da sergiyi çok beğendi.

Bu yaratığa bayıldık.
Eskişehir'de her zaman yapacak bir şeyler var. Kimse evde oturmasın bence :) İyi gezmeler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder