15 Mart 2014 Cumartesi

Rüzgar'ın birinci yaş günü partisi

Rüzgar bebek doğdu da birinci yaş gününü bile kutladık. Aslında doğum günü 7 Mart Cuma günüydü ama biz o hafta sonu Ankara'ya gideceğimiz için partiyi 2 Mart Pazar günü yaptık.

Doğum günlerimizde çok büyük etkinlikler düzenleyen bir aile değiliz. Oğlanın ilk yaş günü olduğundan bu sefer biraz özendim. Evimizin salonu biraz küçük kimleri çağırsam nasıl yapsam diye baya düşündükten sonra bu işi dışarıda bir yerde halletmeye karar verdim. Evde misafir ağırlamayı da seviyorum ama bu sefer "Kimin çayı bitti? Herkese kısır yetti mi?" diye koşturmaktan doğum günü altın gününe dönsün istemedim.


Rüzgar'ın ilk dişi için "Diş buğdayı yapalım mı yapmayalım mı?" derken çabucak kalkışıp elimizdeki imkanlarla, tabi son anda olduğu için az katılımla, evimizde güzel bir etkinlik  yapmıştık. Merak edenler tıklasın. Bu sefer daha fazla arkadaşımı çağırmak istedim. Başladım araştırmaya...
Rüzgar 1 Yaşında
Doğum günlerinin olmazsa olmazı yaş pasta için biraz internetten fikir araştırdım. Pasta bir şeklinde olsun istiyordum. Biraz araştırdıktan sonra üzeri deniz temalı hem sade hem hareketli bir pasta resmi buldum. Hemen çıktısını alıp çantama attım. İş çıkışı ve öğlen yemek molalarında Kızıcıklı Caddesi civarındaki ve Atatürk Bulvarı'ndaki mekanlarla görüştüm. Pasta, servis, ikram, süsleme vs nasıl olacak, ne kadar olacak pazar araştırmamı yaptım. Sonunda Atatürk Bulvarı'ndaki Venedik Pastanesi ile anlaştık. Zaten pastaları çok güzel, mekan da misafirlerin gelip gitmesi için oldukça rahat bir yerde. Beğendiğim pastanın resmini verdim. "Yaparsınız di mi?" deyince, benimle görüşen arkadaş "Pasta bizim işimiz." dedi.

Pastamız
Süsler ve tema için zaten aklımda tek adres vardı. Sevgili arkadaşım Mutlu'nun ince zevkiyle çok güzel partiler hazırladığını biliyordum. Yaptığı güzellikleri birtutammutluluk.blogspot.com.tr adresinde de paylaşıyor. Tabi ben "Evde mi yapalım dışarıda mı?" yapalım sorusuna kendim zor karar verdiğimden isteklerimi söylemek için baya geç kalmıştım. Yine de Mutlu beni kırmadı ve gece gündüz koşturup süper bir deniz temalı ciciler hazırladı.



 Dekorları yerleştirirken Hülya, Şükriye ve Bekir bana yardım ettiler. Dört mühendis her şeyi akıl ettik birlikte fotoğraf çekinmeyi akıl edememişiz.

Mutlu'nun elleriyle hazırladığı süslerimiz.

Gün geldi. Hazırlıklarımızı tamamladık. Pastaneye gidip süslerimizi yerleştirdik. Misafirlerimizi beklemeye başladık. Mutlu çok güzel bir iş çıkarmıştı. Venedik pastayı harika hazırlamıştı. Misafirlerimiz ve biz her şeyden çok memnun kaldık. Umarım özenen herkes böyle güzel mutlu yaş günleri kutlar. Veeee daha fazla foto...

Kızlar kızlar
Begüm'cümle birlikte
Candan ve minik oğlu Ateş
Rüzgar kankası Kerem'le
Ailecek
Partide kullandığımız cicilerin daha fazla fotoğrafı için Bir Tutam Mutluluk üstüne tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder