24 Haziran 2013 Pazartesi

İnsanlarım Yavruladı

Merhaba ben Sakız, 3,5 yaşımdayım. Evde beslediğim biri dişi biri erkek iki insanımla birlikte yaşıyorum, dişi olanın adı Özge erkek olanın adı Emre. Özge’nin kucağında uyumayı Emre ile de zıplamalı ısırmalı oyun oynamayı seviyorum. Aslında iki insanımla birlikte yaşıyordum demeliyim çünkü üç ay önce insanlarım yavruladı.

Geçtiğimiz son baharda Özge’nin karnı şişmeye başladı. Her akşam kulağımı karnına dayayıp kontrol ettim. İçeriden gelen ses ve hareketlerden hamile olduğunu anladım. İki aya 3-4 yavru yapar diye bekledim. İnternete girip yavrular sütten kesilince sahiplendirme ilanları verebileceğimiz siteler araştırdım. Kış geldi geçti, bizim kızın karnı şişmeye devam etti ama bahar gelene kadar yavrulamadı. Karnı o kadar kocaman oldu ki artık onun kucağına yatamaz oldum. Mecburen Emre ile idare etmeye başladım.
Neyse, bir akşam bizim kız uyuyamadı. Evde bir o yana bir bu yana dolaşmaya başladı. Bebekler geliyor, dedim. Hemen yardımcı oldum. Oturunca kucağına yattım, yürürken bacaklarına sürtündüm. Gece yarısı toparlanıp gittiler. İki gece sonra eve döndüler. Koştum baktım, kucağında sadece bir yavru vardı. Her şeye iyi tarafından bakmak lazım, kuru mama yemeye başlayınca sadece bir yavru için yuva arayacaktım.
Biz kediler yeni doğmuş bebeklerimize ellensin istemeyiz. Ben de onlarınkine ellemedim. Uzaktan izledim. Bebek için bir uyku kutusu yaptılar. İçine atlayıp kontrol ettim. Güvenli ve rahat görünüyordu, bebeği bunun içine koydular. Eve bir sürü gelen giden oldu. Bebeğe bakıp bakıp gittiler. O kadar da çirkin bir şey değil ama kimse beğenip, alıp gitmedi.
F3Üç ay oldu, hâlâ annesinin memesini emiyor. Tuvalet eğitimi yok. Bir şeylere bakıp gülmeye başladı ama iple bile oynamıyor daha. Oysa ben üç aylıkken iple saatlerce oynardım. Kafası hep güzel kokuyor, poposu bazen kötü kokuyor. Yanağımı okşasın diye eline sürtündüm, anlamadı. Hepi topu bir yavru deyip sahiplendirmekten de vazgeçtim. Ne yapalım ona da ben bakacağım artık. Bari mamasını mama kabından yemeye başlasa da ben de Özge’nin kucağında daha uzun vakit geçirsem artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder